Co výzkum přinese
- Nebudete stavět na domněnkách vymýšlených od stolu.
- Budete se moci opřít o fakta zjištěná přímo od Vašich zákazníků.
- Dozvíte se, čím konkurence reálně přesvědčuje zákazníky.
- Získáte neprůstřelnou argumentaci pro obchodní vyjednávání.
Poznejte své zákazníky
Podíváme se do hlav zákazníků, zmapujeme jejich potřeby, přání a obavy týkající se Vašich produktů či služeb - jak na racionální, tak i emocionální úrovni. Pusťte nás do terénu a získejte cenné informace.
Jak výzkum probíhá
Vše závisí na typu byznysu, zákaznících, nákupním cyklu, atp. Před výzkumem je potřeba zvolit správné metody. Následně sestavujeme emphaty map a value proposition canvas. Využíváme i sociálního inženýrství. Zjištěné informace několikrát ověřujeme a testujeme na zákaznících.
nebo
Přejít na reference